Myskväll=)

Guud jag är helt slut, skönt att bara ligga i soffan och sega. Johan är ute med sina vänner så jag får lite egentid ikväll, och det är bra=) Ibland behöver man vara ensam när man bor ihop! Som tur är kommer han hem ikväll och sover, jag hatar att sova själv:P

Idag har jag och Ida varit ute i stallet och ridit=) Blev lite träning på banan idag, men det var mys. Fast jag var grymt trött, och det märkte Dansar och fan vad han testade mig;P men efter ett tag gav han upp när han märkte att det inte ledde nånstans:P Guuud jag älskar att rida, fan vad jag har saknat det=) Vilken tur att jag får rida Dansar när jag vill=)

Nej nu är det "Taken" på teve, den är så sjuk bra. Så nu ska jag se den=)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0