Härlig ridtur=)

Jaa, idag har jag och Ida varit ute i skogen och ridit=)

Första gången jag red Dansar, men det gick riktigt bra faktiskt!! Har aldrig ridit en nordsvensk heller, så det var verkligen en upplevelse, plus att han är gammal travare också:P Jäklar vilken underbar trav han har, man satt som i en soffa:p
Fast nu är jag lite öm i rumpan känner jag;P var ett bra tag sen jag red så det var lite ovant! Men imorgon blir det nog en ridtur igen, hoppas på det! Det är så fruktansvärt mysigt att lufsa runt i skogen på hästryggen=)

Kom hem för ca 2 timmar sen, har hållt på och spacklat och slipat väggen vid trappen, tänkte jag skulle måla där imorgon=)
Nu ska jag ta tag i disken, sedan tvätta och hänga tvätt, sen har jag nog gjort de sysslor som dagen hade att bjuda på tror jag! :p


Nej nu kan jag inte sitta här och lata mig längre, har massvis jag vill hinna klart med innan Johan kommer hem från jobbet!


Förresten, idag fick jag och johan veta att vi kommer få renovera vårat kök också:D Känns grymt underbart, ett IKEAkök skulle vi få av hans föräldrar!!! TACK TACK säger jag bara=) och det känns ändå inte nog:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0