God morgon=)

Usch, håller på att bli sjuk. Är febrig och täppt i näsan!! Hatar att vara sjuk!

Helgen var nog den bästa på länge!
I fredags träffade vi Andrea, vi åkte till Lager 157, fanns i princip ingenting snyggt:P fick med mig en myströja och lite smycken bara! Men fikat var gott:P Efter det kikade vi på idol och kändisdjungeln=)
I lördags började jag dagen med att tokstäda:P jag diskade, skurade, tvättade, plockade i ordning kläder. Och baka hann jag med också, en kladdkaka special ala Malin:P Johan kom hem halv 3 från jobbet så då åkte vi direkt till stallet, mockade och borstade sötnötterna lite snabbt. Prinsen den stackarn har tappat en sko (igen) så han går inte att ridas för tillfället, och Dansar ja han vill ABSOLUT INTE gå ut i skogen själv,det är ju LIVSFARLIG:P så de går på vila just nu. Tills hovslagaren kommer, då blir det hårdträning. När vi kom hem från stallet började vi med maten, vi skulle nämligen få finbesök till middagen=) Mammsen och pappsen, de fyllde ju år i torsdags och fredags=) Middagen blev supergod!! Det blev pommes (som pappa önskat), rostas (något supergott nötkött) och fetaostsallad!

På söndagen åkte jag och Johan till Borlänge på förmiddagen, Johan köpte 3 superfina skjortor! Jag köpte mig bara några strumpbyxor och en halsduk. Vi åkte hem i ganska bra tid för vi skulle hinna till stallet innan Johan började jobba klockan 5.


Idag var det tänkt att jag skulle åka till Borlänge och fixa med lite grejer men jag är alldeles för seg av min förkylning för att ens orka klä på mig:P
Hoppas det blir bättre till helgen för då kommer det hända grejer, kommer bli superskoj!!
Trion is back in business;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha bra beskrivning av lager 157, inga fina kläder, men gott (och billigt) fika!;)

2009-09-30 @ 12:39:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0