Full fart:P

Jadu i helgen har det varit full fart!
I Lördags vart det en tur till sthlm, Elin fyllde år så vi åkte för att fira henne... Kom hem igen på kvällen, då var man lagomt mör:P Brorsan och jag åkte över Uppsala hem så det vart lite längre i bilen än väntat! Men det gick..

I söndags började jag och Johan dagen med att pyssla och städa lite, sen körde Johan mig och Ida till stallet. Vi var ute i skogen och red i nästan 2 timmar, hur mysigt som helst var det! Vi var väl i stallet i 3 ½ timme totalt=)

Idag har jag och Johan städat, tvättat, diskat och möblerat om lite:P Fast vi är inte riktigt klara men vi är så jäkla trötta så vi fortsätter imorgon:)
Vi har precis tänt en brasa och ska sätta oss och bara ta det lugnt och mysa lite=) Välbehövligt!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0