Dålig uppdatering..

Dålig uppdatering från min sida nu känner jag;p men jag jobbar hela dagarna och när jag kommer hem vill jag inte spendera tiden vid datorn, det är ingen hög prioritet på det!

Iaf så har jag inte gjort så mycket i helgen, mest mysigt och tagit det lugnt. I söndags hade jag och Johan svullodag, han var ju lite bakis;P så vi köpte massa gott och kollade på 3 "Pirates of The Caribbean" filmer=) Ryktas ju om att det finns en 4? så jag kan ju inte skriva "alla filmerna".

Sen i måndags jobbade jag, efter jobbet blev det matlagning sen lite städning och självklart "roas på Berns" =) Magnus Betner var ju roligast i måndags iaf!!

Igår jobbade jag också, efter jobbet åkte jag och Johan till stallet och mockade, fixade mat och tog in hästpluttarna=)

Och nu sitter jag här på jobbet igen, har precis haft lunchrast så ska börja jobba nu igen=)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0