Tiden går så fort!

Ja nu är det Fredag igen, den här veckan har bara flugit förbi tycker jag!
Jag och Johan har nyss ätit tacos och jag känner hur magen värker, haha varför äter man alltid en för mycket? För att det är såå gott såklart, men ändå:P

Igår och idag har jag och Johan vart otroligt effektiva! Vi har storstädat hela huset, sen har vi även blivit färdiga med våran nya Walk-in-closet=) Vi målade färdigt därinne igår så har vi satt upp alla hyllor och flyttat in alla kläder, accesoarer, hårprylar och sminket. Det blev grymt bra måste jag säga, skönt att ha ett rum där man kan fixa ALLT, både klä på sig, sminka sig och fixa håret!
Sen har vi även satt upp de nya gardinerna i teverummet, vart hur bra som helst. Tänkte jag skulle ta lite kort på våra fina rum på Söndag, då kommer nämligen allt vara färdigt, utom köket då som fortfarande inte är påbörjat. Men sovrummet, teverummet och våran walk-in-closet kommer vara HELT färdiga på söndag. Det är nämligen bara tak- och golvlister kvar nu och de skulle Micke hjälpa oss att sätta upp på Söndag!

Sen köket får vi se när vi börjar med, det beror på lite, jag och Johan funderar nämligen på att sticka till Norge i några månader, och gör vid det kommer vi inte börja med köket förrän vi är tillbaka. Känns onödigt, allt ska rivas bort, i HELA köket. Så det får vänta tills vi vet hur vi gör. Iaf när köket nu blir gjort då är HELA huset nyrenoverat och det kommer vara sååå himla snyggt! Och jag och Johan har gjort det mesta själva, jag är så himla stolt över oss!

Jaja nu ska jag ställa mig och diska så jag har det gjort innan Idol börjar, för det vill man ju inte missa!!
Ha en underbar fredagskväll för det ska jag ha=)



Sommaren 2009 i Stockholm - Den BÄSTA sommaren, NÅGONSIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0