Don't you wrong or right me

Aaahh Michael Jackson tema på Idol, NOSTALGI!!!


Kan man annat än älska låten "they don't really care about us"?
 Även om Juryn sa att Eddie gjorde det bra, höll inte jag med.
 Det är min absoluta favoritlåt med MJ och INGEN annan kan sjunga den i mina ögon:P
Det går bara inte;) Och i den låten när MJ sjunger
"Don't you wrong or right me", ryser jag i hela kroppen.
Sen spolar jag tillbaka en så där 10 gånger för att höra det igen! MJAOOO

Snart går ju "This is it" på bio också, imorgon ska jag och Johan boka biljetter till den,
 jag kommer gråta floder när jag ser den (som jag gjorde under minnesceremonin)
men det är ju ett måste att se den! Hylla kungen av pop!!


MJ, the greatest of them all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0