Bra dag idag=)

Idag har jag varit på jättebra humör hela dagen, ingen speciell anledning tror jag vaknade på rätt sida idag bara. Men det känns skönt att ha en sån dag då allt bara känns så fantastiskt bra!

Vid 3 körde Lena ut mig och Ida till stallet, var tänkt att vi skulle rida ut i skogen. Men veterinären blev lite sen, hon skulle komma klockan 4 (Dansar har varit lite snorig så hon skulle kika på honom) men hon kom inte förrän halv 6. Så Ida red lite på banan och Dansar fick vila eftersom vi inte ville rida han innan Veterinären hade kollat upp var det var för fel, och tur var väl det för det slutade med att vi måste ge han penicillin i 7 dagar nu.
Stackars pälsklingen. Han har varit lite uppe i varv nu sen islänningarna kom också, stressad och blött lite näsblod. Han är så känslig för förändringar min lille älskling. Men jag ska gå lite promenader med han i skogen, ingen ridning förrän kuren är över men han kan behöva gå lite i skogen och koppla av. Älskar den hästen såå mycket, han är så unik inte som andra hästar.

Haha det här korta inlägget har tagit typ 20 minuter att skriva, min lille bebis (Tarzan) är så kramsjuk så han skriker så fort jag släpper ner honom:P han bara vill bli buren hela tiden.

Nu ska jag lägga mig och kika lite på teve medans jag väntar att Johan ska komma hem från matchen.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0