Helt slut!

Puh jag är helt slut.

Efter jobbet kom pappa och hämtade mig på tågstationen, sen åkte vi hem till mami och papi=)
Åt mat där, SUPERGOTT, det var varma mackor med kantarellstuvning. Älskar kantareller, så jag åt tills jag nästan spydde:P

Vid halv 9 kom Johan och hämtade mig, han slutade jobbet då, körde hem mig och stack iväg på träning.
Nu ligger jag i sängen efter att ha bäddat rent och diskat vårat berg med disk;P helt slut är jag.
Imorgon är det jobb igen som vanligt, 9-18 mån-fre:p

MEN imorgon är det Torsdag, och bara 2 dagar kvar till HELG. GUD vad skönt det ska bli=) Jag och Johan ska fixa lite här hemma tänkte vi! Johans pappa skulle hjälpa oss att tapetsera klart det sista o sådär=)


Nej nu hör jag Johan komma så nu ska jag mysa med honom en sväng innan jag lägger mig för att sova!

XoXo


Förresten, igår hade jag och Johan 28 månader=) <3 känns fortfarande som att jag är nykär, det är så himla underbart! Älskar Johan mer och mer för varje dag som går <3 Kärlek är det bästa som finns=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0